به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) محبوبه شهریاری رییس مرکز مدیریت راه های این اداره کل با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۶ هزار و ۳۱۸تماس با سامانه ۱۴۱ بوشهر برقرار شده، گفت: این تماس ها نسبت به بازه مشابه سال قبل ۱۰ درصد بیشتر بوده است.
شهریاری ادامه داد: طی سال جاری ۵ هزار و ۹۸۷ تماس به طور مستقیم توسط کارشناسان مرکز مدیریت راهها پاسخ داده شده و ۳۰۰ تماس نیز در قالب بخش گویا پاسخگویی شد.
شهریاری در خصوص ثبت شکایات در سامانه ۱۴۱ نیز خاطرنشان کرد: شکایات مربوط به بار ۷۰۹ مورد، امور مسافری ۵۵۰ و ایمنی راه ۴۷۱ مورد بوده است.
وی یادآور شد: سامانه تلفنی ۱۴۱ و اینترنتی WWW.۱۴۱.ir با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جادهای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامهریزی برای زمان سفر تهیه شدهاست و کاربران جادهای میتوانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راهها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها و یا محدودیتهای اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راهها بهرهمند شوند.